Rūpinuosi sveikata

Limfodrenažiniai Roll masažai. Mano pirmosios patirtys

19:55

Nežinau, kaip Tu, bet mano sekmadienio vakarai dažniausiai skirti pamąstymams, kaip pradėsiu naują savaitę. Vėl darbas, vėl rutina, vėl noras pradėti maitintis sveikiau ir pradėti sportuoti. Žodžiu, nieko naujo. Dažniausiai atėjus pirmadieniui, viskas stojasi į vietas ir pamirštu, kad prieš užmigdama sau žadėjau, kad nuo rytojaus jau kažką dėl savęs darysiu. Taip buvo iki praeitos savaitės, kada pagaliau kažko ėmiausi. Pagaliau užsirašiau į Roll masažus. Kadangi kitos blogger'ės dalinasi savo patirtimi apie mitybos programas, pagalvojau, galbūt Tau bus įdomi mano kassavaitinė patirtis kočiojant lašinukus roll aparatais.


Turbūt reikėtų pradėti nuo to, kas tie Roll masažai. Jau pasigyriau visoms draugėms, kad lankau šiuos užsiėmimus, bet tik viena žinojo, kas tai yra. Taigi, turbūt verta papasakoti. Nuotraukoje aukščiau - aparatas, kuris atlieka masažuotojo darbą. Įjungus jį, atliekamas rutulinis viso kūno masažas kurį efektyvinu lengvais pratimais. Tiesa, pirmąjį kartą gali būti kiek sudėtinga, jeigu nesi pratusi prie fizinio krūvio. Nauda - pašalinami toksinai, gražinamos kūno formos, mažinamas celiulitas ir strijos, atsikratoma nereikalingais kilogramais, odai suteikiamas stangrumas ir elastingumas, stiprinami raumenys, gerinama kraujotaka, suaktyvinama medžiagų apykaita. Žodžiu, daug visko.

Kaip ten bebūtų, dažniausiai žmogus yra linkęs atmesti variantus, kuriuose kalbama apie kalną naudų. Na, bent jau aš esu tokia, kad klausydama 101 teigiamų dalykų apie x paslaugą/produktą sąmoningai nuo viso to atsijungiu ir dar paženklinu minusu net ir neįsitikinusi, kaip ten yra iš tikrųjų. Nujaučiu, kad šiuo atveju galėjo būti panaši situacija, bet prieš keletą metų teko kalbinti moterį (vyresnę, perkopusią ketvirtą dešimtį), kuri būtent limfodrenažinių masažų būdu sumažino odos suglebimą. Pati labiausiai džiaugėsi rankomis (tomis vietomis, kur atsiranda sparnai), kadangi joks sportas iki atrandant masažus jai nepadėjo. Tiesa, tuos du metus taip ir galvojau, kad gal jau dabar laikas šiems masažams, bet vis rasdavau pasiteisinimų. 


Mano tikslas - sumažinti galūnių šalimą, išjudinti organizmą ir šiek tiek pastangrinti kūną. Esu iš tų, kurioms kojos ir rankos šąla net ir tada, kai lauke +30 laipsnių. Manau, kad tam įtakos turi sėdimas darbas, mityba ir vaistų vartojimas. Jaučiu, kad tų pačių vaistų dėka pastaruoju metu ėmė kauptis skysčiai, kurie skatina rankų bei pėdų tinimą. Žodžiu, yra ką išmasažuoti.

Procesas. Kadangi problema - kompleksinė, pasirinkau viso kūno masažą. Taigi, pradedu nuo pėdų, o baigiu ties delnais. Dalį pratimų tenka atlikti judinant kūną arba darant lengvus pritūpimus. Masažo metu rekomenduojama gerti vandenį, bet apie tai papasakosiu daugiau.

Vanduo. Kaip jau minėjau, masažo metu reikia gerti vandenį. Bet tai ne viskas. Dienos eigoje reikia taip pat vartoti kuo daugiau skysčių, kad per juos galėtų šalintis toksinai. Man tai gan sudėtinga užduotis, kadangi esu iš tų žmonių, kurie gali ilgesnį laiko tarpą negerti vandens ar arbatų. Bet stengiuosi ir kasdien pavyksta išgerti bent po 1,5 l skysčių darbo metu, o vėliau jau nebeskaičiuoju. 


Mano patirtys. Masažuose lankiausi jau du kartus, todėl noriu pasidalinti savo antradienio ir ketvirtadienio patirtimis.

Antradienis. Nuo pat ryto gėriau daug vandens ir laukiau vakaro, kada ir turėjo būti masažas. Pati procedūra pasirodė gan neskausminga (gal tik retkarčiais pajusdavau, kad rutuliukai banguoja skaudžiau), bet truputį sudėtinga. Kaip jau minėjau, esu labai daug sėdintis žmogus, kurio fizinis pasirengimas - gan prastas. Taigi, keturias minutes tūpčiojant ant vienos kojos gerokai sušilau ir pajaučiau raumenukus. Ką ten pajaučiau, po užsiėmimo lipant laiptais žemyn vieną akimirką sustojau, nes kojos nebenešė

Grįžus namo emocijos buvo nerealios, iš kūno jutau einant šilumą. Taip ir užmigau, šiltomis kojomis ir rankomis, kas man - visiškai nebūdinga. Kitą rytą lipti iš lovos buvo sudėtingiau negu įprasta, nes gan stipriai jaučiau savo šlaunis, skaudėjo pėdas. Bet nieko, prasivaikščiojau ir išgyvenau tą dieną jausdama savo kūną.

Atėjo ir ketvirtadienis. Po pirmojo karto, su ten dirbančia kineziterapeute Loreta susitarėm, kad jeigu raumenys vis dar skaudės, galėsiu masažą atidėti penktadieniui. BET neatidėjau. Tas raumenų skausmas (o gal reikėtų sakyti sumušimai, nors mėlynių nebuvo) buvo mažesnis iki kol vėl nepradėjau masažo. Iš pradžių kūnas buvo net gi jautresnis negu pirmą kartą, bet UV spinduliai greitai sušildydavo atitinkamas vietas ir skausmas dingdavo. Taigi, sėkmingai baigiau ir antrąjį užsiėmimą. 

Penktadienį jaučiausi geriau. Organizmas, matyt, priprato prie papildomo krūvio. Geriausia, kad net ir praėjus trims dienoms po masažo galūnės - vis dar šiltos, o ir pati jaučiuosi energingesnė. Žiūrim, kas bus toliau!



P.S. Noriu ir daugiau papasakoti tos teorinės informacijos, bet labai jau išsiplėčiau, todėl susitarkim, kad tą padarysiu dalimis!

P.P.S. Daugiau įdomios informacijos gali rasti Roll Spa interneto puslapyje ČIA ir jų facebook paskyroje ČIA.

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)