Siautulys virtuvėje

3 dienos 2 salotos

21:03

Šiek tiek atšilus orams, pasikeitė ir mūsų (mano ir Justo) maisto racionas. Sriubos, kepsniai ir keptos bulvės - nebe taip skanu. Ta proga bendru sutarimu prisipirkom žolių ir pradėjom eksperimentuoti virtuvėje. Justas turi daugiau variacijų, kadangi daugiau laiko leidžia namie, o aš - viso labo du receptus, kuriais noriu pasidalinti su Tavimi. Na, maža ką, galbūt nesugalvoji, ką pasigaminti rytdienos pietums ar šiandienos vakarienei.

Visos daržovės - tos pačios tiek vakar, tiek šiandien. Į salotas dėjau (1) Iceberg salotas, (2) sultenes, (3) feta sūrį, (4) pusę pomidoro, (5) smulkintų graikinių riešutų, (6) avokado ir prie vištienos truputį (7) raudonojo svogūno. Pagardinau trupučiu Teriyaki padažo. Bet apie viską po truputį.

Sultenės, kaip jau minėjau feisbuke, mano šių metų atradimas. Iki šiol jų nebuvau ragavusi (bent jau sąmoningai), todėl nieko nuostabaus, kad mėgavausi traškiu ir švelniu jų skoniu. Mane labai maloniai nustebino ir graikiniai riešutai salotose. Tikrai ne kartą teko mėginti salotų ir riešutų derinį, tačiau tai buvo pirmas kartas, kada jie taip tiko naminėse salotose. O ir nesu didžiulė Feta sūrio mėgėja, kadangi man jis per aštrus ir sūrus. Labai apsidžiaugiau radusi mažiau sūrią Fetą, kuri tiko ir mano gomuriui (ŠIĄ). 

Kadangi vien tik lapais gyva nebūsiu, teko eksperimentuoti. Eksperimentų rezultatai ko gero geriausiai matosi nuotraukose, todėl trumpi pasakojimai po jomis.


Pagrindinė vinis - vištienos krūtinėlė. Kadangi sekmadienį keliavome į gamtą, nusprendėme salotoms pasiruošti iš anksto. Taigi, susikrovėm mantą (šašlykinę, groteles) ir lėkėm į mano mėgstamiausią parduotuvę (Lidl) apsipirkti. Ten radau marinuotas vištienos krūtinėles, kurios ir tapo pagrindiniu salotų skanėstu. Žinok, žiauriai skanu. Mėsytė tokia aštresnė, o tas dūmų kvapas priduoda savito prieskonio, kuris man labai patinka. 


Na, o čia - falafeliai. Su jais susipažinau tada, kai pirmą kartą nuėjau į Baltus dramblius. Esu įsitikinusi, kad jeigu kurią dieną nuspręsčiau atsisakyti mėsos, šie avinžirnių kepsneliai taptų pagrindiniu mano maistu. Pasidalinčiau receptu, bet šiuo atveju aš esu pati laimingiausia, nes už jų gamybą atsakingas Justas. Va, pavyzdžiui, šiandien, radau tešlą, man liko tik išsikepti. Kiek žinau (o atrodo, kad tikrai žinau), Justas naudojasi ŠIUO receptu. 

Tiesa, jeigu kada sugalvosi gaminti falafelius, gali nusipirkti kruopų ir jas brinkinti, o vėliau apvirti. Skonis nuo to tikrai nesikeičia, tik pats procesas tampa gerokai ilgesnis ir labiau planuotas, kadangi avinžirnius vandenyje geriausia palikti pernakt. 


Pasiskaninimui naudojau Teriyaki padažą. Mano išmonė ties padažais užsibaigia. Galiu kepti pyragus, įvairius mėsos patiekalus, sriubas, bet gaminti padažą - misija neįmanoma. Taigi, natūraliai atėję į parduotuves dairomės, kuo galėtume pagardinti vieną ar kitą patiekalą be papildomų pastangų. Šį padažą nusipirkome Lidl'e (vėl Lidl'as, aš tikrai myliu šią parduotuvę). Salotoms ir troškiniams - puikiai tinkamas, o daugiau panaudojimo galimybių kol kas neatradom.

Taigi, tokios mano pavasarinės vakarienės. Galvoju, ką čia dar reikėtų sugalvoti ir kaip į salotas įtraukti kiaušinius.

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)